Serviceportal

Få adgang til Netteams servicesystem

Vi har i Netteam forbedret servicedelen overfor vores kunder.

Med vores ITSM system, TopDesk, kan du altid logge ind og registrere, opdatere, følge og kommentere på sager – direkte via vores serviceportal døgnet rundt.

 

Tilgå Serviceportalen her

Log Ind

 

NB: Er det første gang du benytter Serviceportalen, skal du trykke på ‘Glemt Adgangskode‘. Så modtager du en mail med vejledning om hvordan du opretter din personlige profil.              Se videoguiden nederst på denne side, hvis du er i tvivl om det mindste.

De tre hovedfeatures i systemet er:

  • Oprettelse af sager

    Opret fejlmeldinger, ændringsønsker m. fl.

  • Følg igangværende sager

    Følg alle dine sager time for time, se status og se/skriv opdateringer

  • Få de seneste nyheder

    Se og følg med i de seneste nyheder fra Netteams tekniskeafdeling

Hvordan fungerer serviceportalen?

Se videoen herunder hvor vi gennemgår mulighederne med Netteams serivcesystem.