Service og support
Hvorfor vælge Netteam?
Fordi vi ikke bare er leverandør af én løsning. Det, der gør Netteam anderledes, er vores dialog og personlige kontakt med kunderne – ønsket om at forstå lige netop jeres behov. Vi tager jeres krav og ønsker med i ligningen, og sammen finder vi den løsning, der fungerer optimalt nu og fremadrettet.
Som kunde vil du altid have to primære kontaktpersoner hos Netteam, en dedikeret accountansvarlig og en af vores dygtige teknikere. Det betyder, at du altid har en enkel og direkte indgang til os.
Vi er jeres sparringspartner – derfor bruger mange førende virksomheder os. De ved, at vi kan gøre opgaven overskuelig og sikre en nemmere implementering uden at gå på kompromis med oppetid og sikkerhed.
Netteam tager ansvar for vores kunders produktivitet og succes. Det afspejler sig i vores service og support, hvor vi holder et vågent øje med dit netværk 24/7. Vi er hurtige, fleksible og reagerer omgående i tilfælde af nedbrud.
Vi er Danmarks mest fleksible partner indenfor netværk og collaboration.
Serviceaftale
Med en serviceaftale hos Netteam er du sikret hurtig udrykning og support døgnet rundt.
En serviceaftale hos Netteam kan dække dit eksisterende netværk og dine nye løsninger, som vi er med til at designe og implementere.
Nedenfor kan du se en oversigt over Netteams serviceaftaler:
CPS omfatter:
- Hardware garanti
- Adgang til software
Både 8-, 4- og 24-timers serviceaftalerne omfatter:
- Reservedele og on-site tekniker | Teknikertid er inkluderet
- Sikkerhed for nødvendigt backup-udstyr | Netteam har eget servicelager
- Netteam sørger 100% for konfigurationen | Netteam har backup af din konfiguration og får dit netværk hurtigt ‘i luften’ igen
- Reparation af defekt udstyr
- Fejlsøgning remote og on-site
Når du ringer til os med et servicekald, sker følgende:
Customer Satisfaction Excellence
Netteam har fire år i træk modtaget ”Customer Satisfaction Excellence”, som er den højeste udmærkelse i Ciscos partnerprogram. Udmærkelsen er givet på baggrund af Ciscos egne målinger af vores kunders tilfredshed på områder som rådgivning, salg og service.