Service og support

Med en serviceaftale hos Netteam er du sikret hurtig udrykning og support døgnet rundt.

Netteam sørger for, at jeres backbone virker – og bliver ved med det. Vi er hurtige, fleksible og har back-up udstyr på lager, så vi kan reagere omgående på servicekald.

Netteams konsulenter består udelukkende af medarbejdere, der alle har relevante, tekniske uddannelser, herunder CCIE, CCNA, CCDA, CCDP og CCNP

Serviceaftale

En serviceaftale hos Netteam kan dække dit eksisterende netværk og dine nye løsninger, som vi er med til at designe og implementere.

 

Nedenfor kan du se en oversigt over Netteams serviceaftaler.

 

netteam-service

 

CPS omfatter

  • Hardware garanti
  • Adgang til software

 

Både 8-, 4- og 24timers serviceaftalerne omfatter

  • Reservedele og on-site tekniker | Teknikertid er inkluderet.
  • Sikkerhed for nødvendigt backup udstyr | Netteam har eget servicelager.
  • Netteam sørger 100% for konfigurationen | Netteam har backup af din konfiguration og får dit netværk hurtigt ‘i luften’ igen.
  • Reparation af defekt udstyr
  • Fejlsøgning remote og on-site

Når du ringer til os med et servicekald, sker følgende

Du fortæller, hvad problemet er. Herfra tager vi over
Du får den rigtige hjælp fra en tekniker med den rigtige ekspertise
Vi har backup-udstyr på lager, og vi reagerer lynhurtigt med den nødvendige support
Vi slipper ikke opgaven, før den er løst

Customer Satisfaction Excellence

Netteam har for fjerde år i træk modtaget ”Customer Satisfaction Excellence”, som er den højeste udmærkelse i Ciscos partnerprogram. Udmærkelsen er givet på baggrund af Ciscos egne målinger af vores kunders tilfredshed på områder såsom rådgivning, salg og service.


Høre mere om hvordan du kan sikre dit netværk med en serviceaftale fra Netteam