Spørgsmål og svar vedrørende Årets IT Team

Vigtige informationer om Årets IT Team 2016

Screen Shot 2016-05-24 at 13.03.04

Hvordan kåres vinderen af Årets IT Team? 
Vinderen af Årets IT Team kåres ved at se på, hvilket Team som har fået flest point inden for sin kategori, samt det generelle engagement hvert team udviser, mens kampagnen kører. De forskellige Teams er inddelt efter, hvor stor virksomheden de repræsenterer er.
Der findes 3 kategorier, hvor der bliver kåret én vinder indenfor hver størrelsesorden, som er:
Mindre firmaer: 10-99 medarbejdere
Mellem-store firmaer: 100-999 medarbejdere
Store firmaer: 1000+ medarbejdere
Et Team får 1 point for hvert like de får og 2 point for hver positiv kommentar – og så gælder det ellers om at få så mange point som muligt på jeres egen unikke nomineringsside, som i finder på oversigten hér på Årets IT Team-siden hér.
Hvornår finder jeg ud af, om mit Team har vundet? 
Konkurrencen løber frem til d. 8. september, hvor vinderne bliver offentliggjort til i forbindelse med et event i København, som vi snart løfter sløret for. I vil modtage en invitation til eventet på et senere tidspunkt via mail.
Må man stemme på sit eget team?
Ja, det er helt tilladt at stemme på sit eget Team, både i form af et like og en positiv kommentar.
Hvad gør jeg, hvis jeg gerne vil rette i min tilmelding?
Det er som udgangspunkt ikke muligt at rette i sin tilmelding. I kan dog altid sende en besked til vores Facebook-side, som I finder her, og så vil vi forsøge at hjælpe jer med at rette fejlen så hurtigt som muligt.
Andre spørgsmål?
Hvis der er noget, du fortsat mangler at få svar på, er du velkommen til at skrive en besked til vores Facebook-side eller til marketing@netteam.dk, og så vil vi besvare den hurtigst muligt.
OBS: Tilmelding og nominering til “Årets IT Team” stopper d. 31 august.