Service og support

Hvorfor vælge Netteam?

Fordi vi ikke bare er leverandør af én løsning. Det der gør Netteam anderledes, er vores dialog og personlige kontakt med kunderne, ønsket om at forstå lige netop jeres behov. Herefter tager vi jeres krav og ønsker med i ligningen og sammen finder vi den løsning, der fungerer optimalt nu og fremadrettet.

 

Som kunde vil du altid have to primære kontaktpersoner hos Netteam, en dedikeret accountansvarlig og en af vores dygtige teknikere. Det betyder at du altid har en enkel og direkte indgang til os.

 

Vi er jeres sparringspartner. Og derfor bruger mange førende virksomheder os til at hjælpe dem.

De ved at vi kan gøre opgaven overskuelig og sikre en nemmere implementering uden at det bliver på kompromis med oppetid eller sikkerhed.

 

Netteam tager ansvar for vores kunders produktivitet og succes. Dette afspejler sig i vores service og support, hvor vi holder et vågent øje med dit netværk 24/7. Vi er hurtige, fleksible og reagere omgående i tilfælde af nedbrud.

 

Vi er Danmarks mest fleksible partner indenfor netværk og collaboration.

 

Serviceaftale

Med en serviceaftale hos Netteam er du sikret hurtig udrykning og support døgnet rundt.

En serviceaftale hos Netteam kan dække dit eksisterende netværk og dine nye løsninger, som vi er med til at designe og implementere.

 

Nedenfor kan du se en oversigt over Netteams serviceaftaler.

 

netteam-service

 

CPS omfatter

  • Hardware garanti
  • Adgang til software

 

Både 8-, 4- og 24timers serviceaftalerne omfatter

  • Reservedele og on-site tekniker | Teknikertid er inkluderet.
  • Sikkerhed for nødvendigt backup udstyr | Netteam har eget servicelager.
  • Netteam sørger 100% for konfigurationen | Netteam har backup af din konfiguration og får dit netværk hurtigt ‘i luften’ igen.
  • Reparation af defekt udstyr
  • Fejlsøgning remote og on-site

Når du ringer til os med et servicekald, sker følgende

Du fortæller, hvad problemet er. Herfra tager vi over
Du får den rigtige hjælp fra en tekniker med den rigtige ekspertise
Vi har backup-udstyr på lager, og vi reagerer lynhurtigt med den nødvendige support
Vi slipper ikke opgaven, før den er løst

Customer Satisfaction Excellence

Netteam har fire år i træk modtaget ”Customer Satisfaction Excellence”, som er den højeste udmærkelse i Ciscos partnerprogram. Udmærkelsen er givet på baggrund af Ciscos egne målinger af vores kunders tilfredshed på områder såsom rådgivning, salg og service.


Hør mere om hvordan du kan sikre dit netværk med en serviceaftale fra Netteam!